kamperowanie latem,  kuchnia,  podróże,  Włochy

W stronę Trento, Folgaria, Molveno…

Przeglądam fotki i zastanawiam się „kiedy to było?”. Odczucie jakby z min 2-3 lata temu. W każdym razie dla nas daaaawno. A tak na prawdę kilka miesięcy temu…
Czas wreszcie dojechać do Francji elegancji, więc ruszamy dalej z naszego górskiego zakątka w stronę… no właśnie, nie pamiętam.
Muszę zerknąć w zapiski i na mapę.Tak to jest gdy nie pisze się relacji na bieżąco 🙁

No tak, w stronę Trento, Folgaria i Molveno. Znaleźliśmy tu kilka fajnych miejscówek. Jest też zrzut dla kamperków w Folgaria. Tu zaglądamy następnego dnia na chwilę aby, no właśnie zrobić zrzut kampera.
Poza tym straszny ścisk na tak malutkim parkingu. To nie dla nas. My stanęliśmy sobie w spokojnym miejscu w Costa.
Musiałoby nie być innej opcji w promieniu powiedzmy 50km, żeby tak się gnieść. Wody nie polecam stąd brać, bo wąż białej wepchany w dziurę …do kota. Bleeee.

Dzięki mapkom kolegi Onionskin szybko znajdujemy co najmniej 5 źródełek i kranów z wodą pitną. Napełnimy w jednym z takich miejsc. Przez chwilę żałowałem, że nie napełniliśmy wody gdzieś w miasteczku, bo dojazd był dość wąski i stromy, a na pewno nic więcej niż 2 skutery by się tam nie minęły.

Jako, że z naprzeciwka zablokował nas samochód i musieliśmy wycofać poznaliśmy sympatycznych ludzi. Aby się minąć po prostu musieliśmy wjechać na prywatny teren. Przy okazji miłej pogawędki zostaliśmy obdarowani wiejskimi jajami, dosłownie pozbieranymi od kur minutę temu. Jajecznica mniam. 😛

Przy okazji okazało się, że dziadek jednego z poznanych farmerów walczył u boku Polaków w 2 wojnie światowej.
W kolejnych dniach zwiedziliśmy okolicę Folgarii, Molveno i postanowiliśmy, jako, że się trochę ochłodziło pojechać nad Gardę. Przez głupiego GPS’a z AM wjechałem w jakieś łąki i przez przypadek trafiłem na miejscówkę, gdzie rozbili sobie obóz kamperowcy z Niemiec. Ci też nie lubią płacić. Sknerusy.
Nad Gardą polecam parking, który polecił nam Piotrek i na który wcześniej nie dojechaliśmy z powodu upałów.
Jest jeszcze jakiś parking za Lidlem jak dobrze pamiętam i wiele osób z niego korzysta, bo jest ponoć darmowy. Nam nie chciało się szukać. Jeśli ktoś zna namiar na niego, to może dorzucić i przyda się innym w przyszłości.

Gdyby ktoś chciał kupić sobie kościół:

Okolice Folgaria

Jak to mówią, jaja prosto od krowy, albo od chłopa 😛

Dobrze, że mam GPS, bez niego bym wielu miejsc nie odwiedził hahaha 😛